Thursday 23 February 2012

penantian cinta monyetku...

kenangan aku bersama cinta pertamaku masih segar dalam ingatan meskipon si jejaka telah pergi meninggalkan aku tanpa sebaris kata.. aku tak pernah melupai sidia walau sedetik.. aku selalu menantikan kepulangannya untuk kembali bersamaku.. aku seolah-olah tidak dapat menerima kehadiran cinta baru..aku terus menanti dan menunggu.. dalam tempoh itu aku telah mengenali beberapa jejaka  yang begitu ambil berat(sayang) diriku.. aku tidak merahsiakan penantian ini daripada pengetahuan mereka.. sejujurnya aku memberitahu bahawa aku masih sayangkan dan sukar melupakan sidia..  mereka sangat memahami diriku dan mendoakan kebahgiaan hidupku..aku terasa begitu bertuah kerna dicintai oleh insan2 sebegitu.. terima kasih dan jutaan maaf sahaja  yang mampu kuucpkn... aku bukannya tidak menyayangi mereka tetapi hatiku seolah keras dan dikunci rapat..

No comments:

Post a Comment