Tuesday 21 February 2012

cinta pertama..

cinta pertama ini diibaratkan sebagai CINTA MONYET dalam sejarah hidop aku... aku mula berkenalan dengan si jejaka i2 sejak dibangku sekolah rendah ag.. perkenalan kami hampir 2 taon.. pada mulanya aku hanya sekadar menjadi posmen.. posmen cinta dia dan cinta lamanya.. dalam diam tanpaku duga aku mula menyimpan perasaan suka akan dia.. aku tidak mengharapkan hubungan yang serius kerna aku tak pasti adakah dia juga menyukai diriku.. kami sering bertentangan mata dan berbalas senyuman.. terbit satu perasaan bahgia dan gembira tatkala begitu.. senyuman yang begitu bermakna.. hasratku untuk mengenalinya dengan lebih dekat terkandas ditengah jalan apabila aku mendapat tahu dia sedang bercinta dengan seorang gadis.. aku tidak mahu menjadi orang k3 dan bagiku cinta bukanlah menjadi perkara keutamaan ketika itu.. aku masih muda..aku mahu menumpukan perhatian untuk menghadapi peperiksaan UPSR.. aku mahu banggakan kedua ibu bapaku.. aku hanya mampu melihat dan sentiasa memperhatikan dia dari jauh.. aku bahagia apabila melihat orang yang aku suka/sayang gembira.. :))

No comments:

Post a Comment