Friday 24 February 2012

kehidupan terus dijalani

hari demi hari bersilih ganti namun aku tetap aku.. aku masih lagi solo.. aku nekad untuk menumpukan  perhatian pada peperiksaan PMR.. aku belajar bersungguh-sungguh.. siang dan malam buku menjadi teman yang sentiasa disamping.. bukulah cinta hatiku.. aku sengaja menyibukkan diri dengan berkepit dengan buku agar aku tidak terlalu melayan perasaan kecewa dan rasa rindu ..  ternyata dengan berbuat sedemikian aku hanya melupai cinta monyetku buat seketika cuma.. hasil daripada ketekunan dan kesungguhan aku menelaah, aku telah memperoleh keputusan cemerlang.. aku sangat gembira tidak terkira tetapi sayangnya aku xdapat kongsi kegembiraan dan kejayaan itu bersama cinta monyetku yang tidak lagi kembali setelah hampir setahun meninggalkanku.. 

No comments:

Post a Comment